söndag 13 juni 2010

badelibada

Stod och sålde jordgubbar från 09.00 - 13.00 imorse, inte lite det blåste och regnade heller! Höll på frysa ihjäl där ett tag. Och jag lovar er att har man ett sånt jobb lär man säg att skratta åt otroligt töntiga saker för att hålla sig vid liv ;> Sedan kom Elin och tog över så jag fick åka hem till stöde, känns som det var ett bra tag sedan jag var här^^ Firade bror min som fyllde 9 år idag. Grattis på han! :) Han fick en jojjo av mig, för det hade han önskat sig :D

Och ikväll/inatt har jag varit uppe hos Wallgrens och käkat otroligt god tårta, måste vara den mumsigaste tårtan jag ätit tror jag :> Sedan så skulle vi bada badtunna men det var 31 grader där i, så vi tog oss en promenad runt tjärnberget sedan badade vi! Sjukt mysigt var det ^^ Blev runt 38 grader i vattnet o fyfan vad varmt det blev, och jag som hade som mål att sitta tills det blev minst 45! Tror ni man skulle orkat det?

Nu har jag nyss kurat ihop mig i sängen och sitter och diggar musik, ska nog snart ta och sova :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar