onsdag 9 juni 2010

Spiiindlar

Åkte ut till Birsta idag efter skolan med Frida & Zhila.
Letade runt på varenda affär efter kläder, men det finns absolut ingenting fint här i Sundsvall typ. Hittade dock ett långt linne med massa text på som jag tänkte ha på skolavslutningen :) När vi kom hem hittade vi fetaste spindeln (trodde vi) ovanför min dörr till lägenheten. Efter många om och men lyckades Frida peta ner den med en pinne och sedan bar vi ut den. Men tror ni inte på fan att vi hittade en till spindel inne i lägenheten strax efteråt? Det var den fetaste spindel jag sett, måste varit typ 4 cm och det är stort för att vara en "hus-spindel". Vi mosade den iaf så skyll på oss om det regnar imorgon ;)

Imorgon blir det jobb hela dagen med Frida så dags att lägga sig och sova snart tror jag, men först ska vi se OTH! hihi.

1 kommentar:

  1. fre 11 JUNI,
    Första gången min Hanna ej är hemma på en examensdag :(
    Gaah,känns i modershjärtat ska du veta.
    Men bra att du jobbar och står i,
    syns i morgon gumman då blir det grillat ! :)

    SvaraRadera