lördag 26 juni 2010

Vilsen i skogen

Kom hem från Gimsjön idag. Har tillbringat i princip hela dagen med småsyskonen. Vi åkte till morbror och lånade hans hund Molly för att gå ut på en promenad. Dock anade då fan inte jag att den skulle sluta som den gjorde... Gick först ner till mig och det gick bra, men när vi skulle hem fick min kära bror för sig att vi kunde ta en genväg genom skogen. Sist jag gjorde det var jag typ sju år och gick med pappa så jag trodde jag skulle hitta, men det visade sig att jag hade väldigt fel. Vi vandrade runt i skogen minst en timme och det slutade med att vi fick traska genom ett träsk de sista tre hundra metrarna för att ta oss ut på vägen, inte liiiite blöt vi var efteråt! Och tro på fan att vi kom fram på samma ställe som vi började på... Vilken jävla genväg säger jag bara, men vi får se det som ett terrängpass ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar