söndag 4 juli 2010

Fläääsian

Vi drog till Fläsian idag och solade och badade. Blev inte så mycket av solandet dock, eftersom solen kikade fram sammanlagt typ 3 minuter på tre timmar men det var skönt att bara ligga där och njuuuta av sommaren ^^ Vattnet var iskallt, men det var skönt efter man väl hade kommit i. Jag förstår mig verkligen inte på små barn som kan bada flera timmar i sträck utan att börja frysa. Var jag också så när jag var liten tro?

Nu har jag och Jennie nyss käkat och duschat av oss allt saltvatten, så nu drar vi vidare till några kompisar för att se på filmen som jag somnat till två gånger redan. Håller mig förhoppningsvis vaken den här gången :) Kan bli en riktigt lyckad kväll det här. Hoppas bara att jag kommer i säng i tid eftersom jag börjar jobba 07.30 imorgonbitti, yippie!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar