tisdag 20 juli 2010

Kan bli spännande.

Första gången på hela sommarlovet som jag ska sova ensam i min lägenhet! Det känns jävligt ensamt men ska bli skönt att få ha hela sängen för dig själv ;) Satt och funderade förut och kom fram till att sedan jag flyttade in till stan har jag sovit ensam i lägenheten max 5 gånger, och då har jag bott här sedan i september. Det är fan tio jävla månader som jag har varit med kompisar/familj konstant nästan, haha. Inte så konstigt att jag hatar att vara ensam hemma... Aja, har faktiskt hållt mig sysselsatt hela kvällen nu genom att städat, käkat och gått runt och småplockat saker för att ha något att göra! Känner nu att jag börjar bli ganska rastlös dock, så ska nog ta och sätta på ett OTH avsnitt och försöka glömma bort att jag är ensam. ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar