tisdag 27 juli 2010

Jobb sova jobb sova

Har jobbat två dagar på Norra berget nu, som inte alls innefattade bara Norra berget. Nej vi har varit till Gudmunstjärn, Svartvik och diverse andra ställen där vi tydligen också ska jobba mycket under dessa tre veckor :) Tror att det kan bli riktigt roligt det här! Spc om man jämför med mitt förra jobb, haha ;)

Nu har jag och Frida precis städat undan i min lägenhet, det behövdes kan jag lova! Insåg att jag hade cirka 8 icakassar med tvätt, så imorgon blir det till att tvätta för fullt. Kanske inget jag ser fram emot men det är väl nödvändigt om jag inte vill gå omkring naken, haha. Nu ska vi precis ställa oss och poppa popcorn och hoppas på att vi inte får dem över hela köket ;) Sedan ska vi se "Dukes of Hazzard". Är jag den enda som inte sett den?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar