torsdag 1 juli 2010

Juniskär

Har varit ut till juniskär idag med Jannike och hennes familj och käkat ute på Juniskärs café och umgåtts lite med dom. Var ett tag sedan man jag träffade dem eftersom halva familjen bor nere i Göteborg så det var riktigt trevligt att ses igen :) Jag & Jannike hittade världens sötaste fåglar ute på en brygga som jag skulle gå fram och kolla på, kanske inte var världens smartaste idé..? Det visade sig att det var mås-ungar som hade ett fågelbo där, så det slutade med att vi flydde i vild panik efter att blivit attakerad av måsmamman två gånger ;)

Kom tillbaka till stan igen runt tio, så nu har jag och Frida varit iväg och köpt 1 kilo godis som vi tänker vräka i oss framför tv;n. Ska börja se "Twin Peaks" nu igen och hoppas på att vi ser klart hela serien den här gången :) Måste föresten bara säga att Frida har städat hela min lägenhet medans jag har varit borta! Hon har till och med fixat till i skåpet under tvättfatet^^ Supersnällt av henne tycker jag :D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar