onsdag 3 mars 2010

Brända popcorn och Johnny Depp!

Nu sitter man hemma i lägenheten efter ännu en tråkig och otroligt jobbig dag i skolan.
Men snart är det äntligen lov och då bär det av till Funäsdalen med Maria! Skateboard för hela slanten vill jag lova ;)

Emma & jag har iallfall varit duktiga att plugga till engelska redovisningen imorgon som förmodligen kommer gå åt fanders ändå, men det var sak samma. :)
Nu har vi nyss poppat popcorn och sett halva filmen "Puplic enemies" med Johnny Depp. Kärlek säger jag bara <3 Även om popcornen blev väldigt brända i botten för Emma lyckades ha plattan på 3:an, smart där! Men nu är jag liiite nyfiken hur filmen ska sluta nu så ska väl sluta babbla på och göra te till mig & Emma innan vi fortsätter se filmen ;)

Puss & Godnatt !

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar