tisdag 30 mars 2010

Vila i frid.

Älskade vän <3
Du försvann från oss för tidigt, för oväntat.
Någonstans inom mig hade jag inbillat mig själv att du alltid
skulle finnas hos oss. Du var inte bara Viktor, en blandras.
Du var morbrors barn, åtminstonde betydde du lika mycket
som ett barn för honom. Vi kommer aldrig glömma hur
mycket du älskade julen, och dessa presenter som du slet
som en galning i för att få upp, och sedan förstöra dem på
inte mer än tio minuter. Eller hur mycket du älskade att se
Cops. Varje gång låten "Bad boys, bad boys" började spelas
sprang du till teven och pep som en galning i hopp om att få
se någon polishund. Eller hur du öppnade dörrarna själva för
att kunna springa ut på dina äventyr.

Vi saknar dig, och glömmer dig aldrig.
Vila i frid.

6 kommentarer:

  1. men nu ska han ju få en ny hund:D

    SvaraRadera
  2. Han har redan köpt en! :)
    Men ingen hund kommer nog kunna ersätta Viktor ^^

    SvaraRadera
  3. Ingen ersätter Viktor men det är roligare att kliva upp nu. Tack för fina ord och bilder på Gammel hunn min jag ä..k.r dig min lilla syster dotter Tack ska du ha:)

    SvaraRadera
  4. Jag saknar honom med :(
    kram mamma

    SvaraRadera
  5. Molly har fått ännu en vän,Viktor ä hemma igen,men Kalle juckar o tror han ska bli pappa igen...........ser roligt ut har köpt en ny kamera men e fö dummmmmmm fö o begripa mig på.....Ska höra me Grävlis han kan han

    SvaraRadera
  6. Sant, var urnan fin? :)
    Golvmoppen är för liten för Molly ;)
    Hahaha, duktigt gjort! Hoppas han får till den :D

    SvaraRadera