tisdag 16 mars 2010

Home Sweet Home!

Tjao! Ja jag har varit tillbaka från fjällen i snart 4 dagar, men inte orkat skriva.
Eller nej där ljög jag. Skrev faktiskt en gång men bloggen vägrade sammarbeta så allting försvann, och mitt tålamod tog slut, så yeah.
Nu sitter jag hemma i Stöde. Har redovisning imorgon om konflikter, men jag ska stanna hemma, vilket enligt mig var ett väldigt klokt val eftersom jag inte orkat plugga. Stygg flicka :)
Åker dock in till stan ändå och sover i lägenheten, fast jag har egentligen ingen aning om varför jag gör det eftersom jag ändå kommer sitta där och inte ha någonting att göra. Men vi får se det på den positiva sidan. Jag får en hel säng för mig själv när ingen sover där, hehu! ;)

Nu ska jag sluta snacka om ingenting och lägga mig.
Ha det bra! ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar