söndag 21 mars 2010

Helgen!

I fredags gick jag, Lisa, Jennie, Frida, Abbe och Kalle och såg på "Remember me". Den var inte så bra som jag trodde att den skulle vara faktiskt, men helt klart sevärdig. Jag gillade att alla tjejer i biosalongen drog efter andan när Robert Pattinson kom in i filmen första gången, haha ;) Och även att de flesta satt och storbölade i slutet av filmen, medan jag och Frida inte kunde hålla oss för skratt. Så känslokalla är vi. Efter bion gick vi till Lisas lägenhet och satt och snackade fram till klockan två då jag och Frida gick hem till mig och sov.

Lördagen åkte jag, Jennie och Frida ut till Kvissle för att kolla på Abbes band som hade spelning för Rockkarusellen. Tyckte allting var så välograniserat verkligen! De som hade skiten visste inte änns man skulle betala inträde, erhm.. Men annars var det nice. Dom var riktigt duktiga att spela! :) Senare åkte vi på fest där vi blev kvar till halvfyra. Det är kanske något man ångrar idag när man ska orka hålla sig vaken och plugga. Men vi träffade mycket trevligt nytt folk så det var det värt tycker jag.

Och ja idag, söndag, sitter jag som sagt och pluggar om konflikten på Nordirland. Hade kanske varit ganska intressant om det inte hade varit så att jag har redovisning imorgon. Ikväll åker jag till Abbe och bastar och ser första avsnitten av "True Blood" eftersom jag missat halva första sesongen :( Det kommer blir skojskoj ^^
Ni får ha det så bra gott folk! :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar