måndag 1 mars 2010

Friluftsdag oftare!

Friluftsdagen tillbringades i stallet!
Jag, Frida & Emma åkte till min kusin i Sörfors idag runt 10.00 och stannade kvar där
ända tills 18.00. Det var otroligt mysigt ! :) Vi red ute i hagen i drygt en timme på
lilla Molly och "stora" Stina. Det gick förvånandsvärt bra tycker jag.
Därefter tog vi ut den här lilla skitungen på bilden ovan och en
annan shettis på en promenad. Jag tror ingen av oss var förbredd på att de kunde
ha sådan otrolig energi. Susi (på bilden) hoppade, och sparkade som en galning halva vägen,
men det hindrade inte Frida från att bli förälskad i henne tror jag ;)
Nu har jag en nådigt träningsvärk vill jag lova!
Allting straffar sig själv, det är tydligt!
Får se om jag tar mig upp ur sängen imorgon
eller om någon får bära upp mig ;)

Men hoppa ner i sängen är inga problem hoppas jag.
Annars får jag väl sova stående inatt ;)
Godnatt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar