söndag 11 april 2010

CANDY

Söndag nudå, haft ett härligt lov tillsammans med kompisar och familjen. Igår köpte jag, Jennie och Frida 1 ½ kilo godis som vi satt och tjockade i oss framför tv:n. Såg "Bad Boys ", haha, fyfan det bästa var nog när ena polisen blev hög! Så jädra kul! Vi hade även sällskap av Calle och Erika N som kom senare på kvällen, trevligt trevligt :) Dessutom kom jag nyss på att vi glömde bort nöt-cremen som ligger i frysen så som ska jag ta och tjocka i mig sedan ;)


Men nu ska jag ta och tvätta om jag har tvättmedel kvar, hoppas på det annars blir jag ledsen :[ Ska väl även försöka börja på mitt hemprov som skulle vara klar innan lovet, innan jag måste springa iväg på styrelsemöte. Hörde ryktas om att det skulle finnas fika där ;)




2 kommentarer:

  1. Satan ta dig hannah! Har du redan ätit upp alla ?! xD

    SvaraRadera
  2. Hahah åt upp sista nu inatt, typ en vecka efteråt ;)

    SvaraRadera