söndag 25 april 2010

Gårdagen

Igårkväll, lördags, var vi och firade Erika som fyllde 18, och därefter blev det efterfest i sundsvall. Somnade väl kankse runt halv elva på morgonen, vilket inte var okey eftersom jag skulle upp tolv! Men jag tog mig upp och iväg ner på stan för att möta upp Jennie och Maria. Vi satt oss på Barista (ovanligt va?) och tog oss lite fika innan jag & Jennie skulle med bussen hem till Stöde.

Allt jag vill just nu är att sova, men då kommer jag vakna mitt i natten och inte kunna somna om så det är en dum idé! Ska nog ta mig en promenad så jag piggnar till! och en kaffe på det skulle inte heller sitta helt fel! :)

(Tog bilder också, men vad gör jag? Jo, glömmer kameran hos Erika. Så kanske slänger upp lite bilder imorgon istället om jag fått igen kameran då! ^^ )

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar