söndag 4 april 2010

Helgen i korta drag.

Hemma i Stöde efter en lååång helg i Sundsvall. Fredagskvällen slutade med att jag, Abbe och Emma blev utelåsta från min egen lägenhet, för Frida hade lånat mina nycklar för de skulle komma senare från festen. Så där står vi och fryser, och Emma klädd i endast en tröja och trosor tills Frida kommer tillbaka med mina nycklar. Som tur är var det inte långt mellan festen och mig, annars hade vi fått problem.

På lördagen ångrade jag mig grymt mycket att jag drack. Fick lida genom hela fredagsnatten i hostattacker, och de håller fortfarande i sig, fyfaan... Så på lördagen var jag och Abbe för lata för att laga mat så käkade på Kermit och sedan gick vi och hyrde fem filmer och köpte 1 kilo godis, nådigt tjock man kände sig där efter ett tag. Dock hann vi bara se en film innan Abbe deckade. ;)

Idag, söndag, har jag varit hemma i Stöde. Tog mig en promenad med Tonis nya hund, som syns på bilden ovanför. Nog för att ingen kommer att kunna ersätta Viktor, men Molly var otroligt vacker hon med. Sedan har jag varit hos Tezz och sett film. Var ett tag sedan man umgick med henne så det var kul. Nu ligger man här i sängen med ett påskägg bredvid sig.
Vad fan hände med träningen?! ;$

2 kommentarer:

  1. Hon (Molly) liknar Viktor,
    så fin men han fattas mig fortfarande:( !!
    Kram mamma

    SvaraRadera
  2. haha bästaste filmen oxå xD

    SvaraRadera