onsdag 14 april 2010

Golvmoppen är förälskad

Åkte hem till Stöde idag och hälsade på mormor och familjen. Dock han jag aldrig träffa morbror och Molly, så det får bli nästa gång jag kommer hem :) Mormor berättade att hennes golvmopp till hund är helt förälskad i Molly, och han är nådigt förbannad att han inte når upp, ja ni fattar.. Tänk om vi skulle behöva välja pojkvän och flickvän efter storleken för att vi inte når upp? Det skulle vara något de, haha.

Nu sitter jag och försöker göra min spanska som ska vara klar nästa vecka. Ska skriva två a4 handskrivet om filmen "American Outlaws" och sedan prata in det i moviemaker och visa upp det för klassen. Tur att jag började nu när vi haft flera veckor på oss... Men sån är jag! Och är det något jag verkligen inte klarar av så är det spanska. Finns inget tråkigare ämne, urk!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar