söndag 11 april 2010

Styrelsemöte och vandalisering

Nyss kommit tillbaka från Styrelsemötet som jag var smått nervös inför. När jag läste igenom papprerna som innehöll det vi skulle gå igenom blev jag smått förvirrad och fattade ingenting av vad som stod! Men jag var som tur var inte den enda som inte förstod, tror ärligt talat att ingen riktigt hade koll på dem. De pratade mest om vem som skulle vara ordförande, revisor osv och jag satt mest där och såg glad ut och drack cola som jag blev bjuden på :') De var otroligt trevliga och satt och skämtade nästan hela tiden, så jag hade riktigt skoj!

Fick även reda på att ett gäng ungdomar hade vandaliserat dagiset nedanför mig inatt. Jag förstår inte hur låg IQ man kan ha egentligen? De hade tydligen hoppat sönder leksakerna, pissat på väggen och sparkat sönder en bänk som stod där... Men det är tydligen så de firar sina födelsedagar eftersom de några timmar stått och sjungit "ha den äran" till någon när jag stod ute och rökte... Tycker hur som helst att man kan ha mer respekt än så, vad är poängen lixom? Det finns ingen.

Jaja, nu ska jag väl ta och diska undan så jag slipper göra det imorgon! :)
Ha det bra gott folk =)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar