lördag 15 maj 2010

Fika

Idag blev det en sväng in till Stockholm som planerat, men eftersom ingen av oss var sugen på shoppa så gick vi bort till gamla stan istället och tog oss en fika, var meningen att vi skulle käka inne i stan också men klantiga jag glömde pencilinet i lägenheten så vi fick dra tillbaka till Sumpan och käka här. Hittade en riktigt mysig resturang med jättegod kycklingsallad. Var in till stan en sväng till jag och träffade Alex, trevligt att träffa han igen. Kan hända att vi också drog till gamla stan och fikade, haha. Men efter det kändes det då som jag skulle kunna rulla fram.

Nu är jag tillbaka i lägenheten och jag och Abbe ska snart sätta oss och se "How to train a dragon". Har hört att den ska vara tiktigt bra, så upp till bevis nudå. :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar