tisdag 11 maj 2010

Morr

Höll precis på skriva ett inlägg på min bärbara dator, men som vanligt så la internet av! ;@ Det har lagt av nu minst tre gånger varje dag utan anledning, jag blir så less.. Tänker gå till Telia så fort jag blir frisk och fråga vafan det är som händer?! Jag vägrar ha ett bärbart bredband som inte fungerar som det ska.. Aja, jag sluta prata om det nu, även om jag blev nådigt less på skiten.. Var i alla fall hundvakt åt sötaste Molly förut och hon bokstavligt talat slänger sig i knäet på en och tigger om att bli kliad på magen, och vem kan egentligen säga nej till ett par tiggande hundögon? Tror nästan jag ska börja köra på den looken jag med ;) Resten av kvällen tillbringades hos mormor, och vi såg bl.a Cops och de som kommit med i Eurovision song contest 2010 och det var då inte många av de bidrag som jag såg som var bra.

Aja, nu ska jag springa in i köket och ta med mig något gott till sängen och lägga mig och glo på OTH eftersom mitt kära internett inte vill sammarbeta! Sovgott! :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar