lördag 8 maj 2010

Fredag

Vilken jävla natt säger jag bara .. Tror inte jag haft så roligt på jävligt länge. Emma hade tydligen spelat in en video på mig när vi var inne på toaletten och jag har mina aningar om vad den handlar om. Den ska bli intressant att se för enlig Emma hade hon inte skrattat så mycket på länge som när hon såg den, haha.

Vaknade upp på festen imorse och kopplade inte riktigt vart jag var först men det klarnade till rätt snabbt, haha. Stack hem till min lägenhet jag & Frida och sov några timmar till. Sedan har vi rensat ogräs i gången utanför lägenheten i 3 timmar, riktigt underhållande :) Nu ska vi ligga och lata oss resten av dagen. Abbe ska kika förbi han med och så ska vi se på någon film. ^^

Hoppas ni hade en lyckad fredag :)
Kram.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar