söndag 2 maj 2010

Uppskattad söndag

Har suttit halva dagen och skrivit på mitt hemprov i naturkunskapen, så är äntligen klar med den nu! Sedan har jag tagit mig en springtur hemifrån mormor och hem till mig för jag skulle hämta lite kläder så jag kunde sova hos mormor. Även om det bara var 1 km att springa så kände man sig mycket nyttigare och det var otroligt skönt. Tog mig en cyckeltur tillbaka upp till mormor, och hela vägen var jag övertygad om att det skulle krypa ut en spindel ur cyckelhandtaget, för det gjorde det förra gången när jag inte hade använt cyckeln på länge.. men jag hade tur och slapp uppleva det den här gången! :) Fick god mat hos mormor när jag kom fram och nu har jag precis sökt klart sommarjobb på komunen.

Får se om det blir lite mer plugg snart men isf behöver jag en kopp kaffe så jag ska ta och springa och sätta på kaffebryggan nu, hihi.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar