måndag 24 maj 2010

Ridskolan

Min syster började rida på ridskola idag, så jag följde med henne och mamma dit och hjälpte till lite och satt och kollade på medan de red omkring därinne. Såg så sött ut så! :) Hittade dom där supersöta kattungarna som syns på bilden nedanför också. Är så otroligt kära i kattungar, finns det nått sötare? Tänkte nästan kidnappa med mig en hem, men det hade varit lite väl elakt kanske.

När jag kom hem gick jag ut och tog mig en springtur, och det var otroligt skönt! Jag börjar förstå mig på folk som är ute och joggar typ varje dag. Dock var jag nådigt slut när jag kom hem från min lilla springtur så blev inge mer plugg för min del, vilket jag egentligen skulle behövt men... Får ta igen det imorgon.
Nu blir det sängen, sovmorgon imorgon! =>
Syster rider för fullt. (röd tröja)

Supersöta kattungarna


Och gammGrålle på 29 år.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar