lördag 29 maj 2010

Skitväder.

Sitter hemma hos mormor och tänkte precis ta och göra min historiarapport, men då börjar det åska?? Nu kan jag inte ha kontakten i datorn, vilket betyder att den kommer hålla i max 1½ timme och hur mycket hinner man på den tiden? Får bli att plugga järnet imorgon istället.
Har nyss varit ute med Molly, vilken resulterade i att jag var 3 cm från att ramla i plurret. Molly hittade en "bäck" som hon lekte i och så hoppade hon bort från mig, och jag stod på ett sånt där rör som går under marken, haha. Tur för mig att man har någorlunda bra reaktionsförmåga iaf, annars hade jag fått vandra blöt hem vilket ifs skulle sett roligt ut för för bilarna som passerade men.

Nu tänker jag ta en kopp kaffe & sätta mig och se One Tree Hill, mys säger jag bara.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar